Dlaczego firma/ instytucja powinna być zainteresowana procesem wdrożenia
systemu zarządzania jakością w oparciu o ISO 9001

  • Zwiększenie monitorowania procesu - "zapobieganie błędom"
  • Cykliczne pomiary i analiza wskaźnikowa efektywności procesów zachodzących w firmie
  • Obniżenie kosztów działalności operacyjnej
  • Lepsza współpraca z innymi firmami/organizacjami zza granicy; zwiększenie wiarygodności wobec
    partnerów zagranicznych
  • Efektywniejsze pozyskiwanie środków strukturalnych z UE (dodatkowe pkt. przyznawane przy
    ocenie wniosków)
  • Kluczowy argument tworzący zaufanie do Waszej firmy
  • Monitoring mobilnych potrzeb rynku
  • Poprawa wizerunku na krajowym rynku
  • Delegowanie odpowiedzialności na pracowników za funkcjonowanie systemu zarządzania jakością
  • Obrona strategicznych celów firmy/organizacji
  • Wzrost "sprzedaży towarów i usług"
  • Szkolenia z zakresu zarządzania jakością dla pracowników
  • Wzrost poczucia pewności i motywacji pracowników
  • Zaangażowanie całej kadry i przeświadczenie o słuszności przedsięwzięcia
  • Norma uznawana na całym świecie
  • Zewnętrzny, niezależny audit potwierdzający funkcjonowanie systemu
  • System "wczesnego ostrzegania" o błędach
  • Eliminacja "wyrobów niezgodnych"